Stand Lipton Ice Tea & OLA op de Horecava in teken van inspiratie en innovatie

Een must-see voor alle horeca ondernemers

Het programma van zowel Lipton Ice Tea als OLA in 2019 is volledig ingespeeld op grote trends van nu binnen Horeca. De consument is continue in beweging, het moment waarop producten worden genuttigd zijn niet meer tijdsgebonden. Er zijn duidelijke ontwikkelingen naar bewustere keuzes, maar ook durft de consument ultiem te genieten. Deze veranderende consument is de basis geweest voor de plannen van OLA & Lipton 2019.

Op de Horecava zullen de merken in wel 5 verschillende werelden ingaan op de trends en eetmomenten van nu. OLA & Lipton laten zien hoe u maximaal kan profiteren van het potentieel van deze trends middels een optimaal assortiment en wat de merken zullen doen om u te helpen groeien met deze momenten.

Wereld vol verleidingen

De world of indulgence is de wereld van ijs, waar verleiding wordt verheven tot kunst. Ice cream als snack wordt steeds relevanter en is tegenwoordig meer top of mind tijdens het snackmoment. OLA brengt daarom dit jaar in samenwerking met het Italiaanse familiebedrijf Ferrero, dat bekend is van het chocolademerk Kinder, samen ijsjes op de markt onder het overheerlijke Kinder Bueno merk. Kom vooral langs om de Kinder Bueno Ice Cream Stick, Kinder Bueno Ice Cream Bar of Kinder Bueno Ice Cream Cone te proberen. De Kinder Bueno Ice Cream Cone bestaat uit romig hazelnootijs met melkchocoladesaus, bedekt met een knapperige hazelnoot-choco-laag. Een gewild ijsje dat enorm veel traffic naar de OLA vriezer van horeca outlets zal genereren!

Op de beurs zal ook de nieuwe ijskaart in imponerende 2D vorm te zien zijn. Een ice cream booth in pop-up art waarbij ieder ijsje op zijn unieke manier wordt gepresenteerd in een interactieve installatie die ondernemers uitnodigt om zelf de nieuwe ijskaart voor 2019 samen te stellen.

Trend café

Het café waar ondernemers alle ins & outs kunnen ontdekken die anno 2019 spelen op het gebied van eten en drinken. Consumenten kiezen steeds bewuster van de kaart, ook als het gaat om aankoop van ijs of dranken. De vegan en fruit trends are here to stay! OLA speelt hierop in met het brengen van vegan en fruit ijsjes onder onze sterke merken, Ben & Jerry’s, Magnum, Cornetto en Solero. Met de relaunch van Pure Leaf binnen het Ice Tea segment is er ook een volledig organic ijsthee, voor het eerst te proeven op de stand!

Terras

Lipton Ice Tea is hét terrasmerk van Nederland, daarom is er ook een mooi terras op de stand. In 2019 zal Lipton Ice Tea een limited edition van het iconische bolglas op de markt brengen, speciaal voor het terras. Ontworpen door de internationale kusntenaar Selwyn Senatori. Dit trendy glaswerk zal gelanceerd worden op de Horecava waar de kunstenaar zelf ook aanwezig zal zijn.

Afgelopen jaar was het beste jaar voor Lipton Ice Tea, in Nederland zijn alle verkooprecords gebroken! Lipton Ice Tea Green is de absolute groeidrijver binnen ice tea. In 2019 zal de groei van Lipton Ice Tea Green verder geaccelereerd worden binnen de grootste mediacampagne ooit. Tevens zal het suikergehalte van Lipton Ice Tea Green verlaagd worden met 23%, van 4,5 gram suiker per 100 ml naar 3,5 gram, volledig in lijn met de gezondheidstrend.

On the go

Voor het on the go moment is er ook de kiosk op de beurs. Dé plek voor het snack of refresh moment, waar bijvoorbeeld het nieuwe kleinere 33 CL Lipton Ice Tea Green PET-flesje zich uitstekend voor leent.

Laat je inspireren en kom de innovaties voor 2019 voor OLA & Lipton proeven op de Horecava!

Hal 11. Standnummer: 11.230