Vragen? Stel ze aan de Verkoopbinnendienst!

Alle medewerkers van de Verkoopbinnendienst staan voor u klaar. Zij kunnen u bijvoorbeeld helpen bij uw vragen over het OLA assortiment, het gebruik van verkoopondersteunend materiaal of OLA-vriezers. De Verkoopbinnendienst is daarnaast ook het aanspreekpunt voor vragen over Lipton Ice Tea, Pure Leaf en Cup-a-Soup.

Om het u makkelijk te maken hebben zij al een overzicht gemaakt van de 'Veelgestelde Vragen', zie onderstaand.

Staat uw vraag er niet bij? Het verkoopteam is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur via het nummer 010 - 439 47 86.

Daarnaast zijn zij bereikbaar via e-mail. We streven er altijd naar u direct van dienst te zijn.

Ik wil OLA verkopen

  • Ik wil graag OLA ijs verkopen

    Stuur ons een e-mail met uw gegevens. Wij nemen dan contact met u op en bespreken de mogelijkheden met u. U kunt daarnaast ook direct bellen met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86 of de mogelijkheid gebruiken om u direct online aan te melden als OLA klant.

  • Waar kan ik OLA ijs bestellen?

    OLA ijs is verkrijgbaar via de grossier. Wilt u weten welke grossier er bij u in de buurt gevestigd is? Neem dan contact op met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86 Of bestel gemakkelijk online via onze bestelsite

  • Wat zijn de Consument Adviesprijzen van de ijsjes?

    De Consumenten Adviesprijzen kunt u opvragen bij uw grossier. Of u klikt hier om een PDF bestand met een overzicht van de consumenten adviesprijzen te downloaden.

  • Hoe kan ik inloggen op de verkoopwebsite?

    U logt in met uw loginnaam en uw wachtwoord. Heeft u nog geen loginnaam en wachtwoord? Neem dan contact op met onze Verkoopbinnendienst: 010-439 47 86. Klik hier om naar de inlogpagina te gaan.

  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Bij het plaatsen van een bestelling krijgt u altijd de gelegendheid uw gegevens aangaande de aflevering te bevestigen. Indien uw gegevens veranderd zijn, kunt u op die plek ook uw nieuwe gegevens invullen. Daarnaast kunt u altijd bellen naar de Verkoopbinnendienst op 010-439 47 86

Assortiment

  • Wat zijn de nieuwste ijsjes van 2018?

    Het actieve OLA assortiment vindt u hier.

  • Wanneer komen de nieuwe ijsjes binnen?

    De nieuwe introducties van OLA zijn vanaf week 8, 2018 bij uw grossier verkrijgbaar.

  • Kunnen jullie mij adviseren hoe ik mijn vriezer het best kan indelen?

    Als u hier klikt, krijgt u meteen online een 'schapadvies op maat'.

  • Kunnen jullie mij adviseren hoe ik mijn prijskaart het best kan indelen?

    Bij het schapadvies op maat wordt ook de optimale indeling van uw ijskaart getoond.

  • Waar kan ik informatie vinden over allergenen?

    Klik hier voor informatie over allergenen.

Opstartactie 2018

  • Hoe vaak kan ik mee doen aan de OLA opstartactie?

    U kunt maximaal één keer deelnemen aan de OLA opstartactie.

  • Tot wanneer kan ik meedoen aan deze actie?

    U kunt bestellen tot uiterlijk 1 april (Pasen).

  • Wat zijn de actievoorwaarden van de Ola opstartactie?

    Voor de actievoorwaarden van de OLA opstartactie klikt u hier.

  • Waar kan ik terecht met mijn vragen over de Ola opstartactie?

    Heeft u vragen over Ola producten, diensten, of uw inloggegevens? U kunt dan het beste contact opnemen met de OLA verkoopbinnendienst, telefoonnummer 010-439 47 86 of e-mail naar verkoop.binnendienst@unilever.com

    De helpdesk is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur, m.u.v. feestdagen.

10% meer omzet!

  • Hoe kom ik aan verkoopondersteunende materialen?

    OLA heeft een basispakket samengesteld dat u eenmalig gratis kunt afhalen bij uw grossier.

    Dit basispakket materiaal bestaat uit:
    • een kleine of grote prijskaart obv vriezergrootte
    • een OLA gevelvlag + houder
    • een pakketje met bevestigingsmaterialen
    • raamstickers

    Naast het basispakket heeft OLA ook andere opvallende en smaakmakende materialen. Afhankelijk van uw type verkooppunt en uw jaaromzet, kan onze Verkoopbinnendienst (telefoonnummer:
    010-439 47 86) aangeven of u in aanmerking komt voor gratis kanaalspecifieke materialen.

  • Kan ik ook verkoopondersteunende materialen kopen?

    Het is op dit moment niet mogelijk om extra verkoopondersteunende materialen te kopen bij ons.

Vriezers

  • Ik wil een echte OLA vriezer in mijn verkooppunt

    Wij hebben speciaal voor startende OLA ijs verkopers een aantrekkelijke aanbieding. U ontvangt na aankoop van de vriezer een samengesteld ijspakket waarmee u eenmalig de volledige vriezer kunt vullen. Lees er hier alles over.

  • Ik heb een storing aan mijn vriezer

    Heeft u een bruikleenvriezer? Neem dan telefonisch contact op met onze Verkoopbinnendienst: 010-439 47 86. Heeft u een koopvriezer? Check de garantievoorwaarden van uw vriezer en neem contact op met Veld Koeltechniek op telefoonnummer:
    0544-476 476.

Overige vragen

  • Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

    Voor alle klachten kunt u terecht bij onze Verkoopbinnendienst bereikbaar op 010 - 439 47 86 of via verkoop.binnendienst@unilever.com.

  • Wie is de Verkoopbinnendienst, met welke vragen kan ik bij hun terecht?

    De Verkoopbinnendienst is uw eerste aanspreekpunt. Zij kunnen u alles vertellen over bijvoorbeeld het assortiment en het optimaal gebruik van verkoopondersteunend materiaal. Maar ook voor de aanvraag van een vriezer of bij melden van storing staan zij voor u klaar. Dit ervaren en enthousiaste team is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur of via email.

    Tel: 010-439 47 86
    E-mail: verkoop.binnendienst@unilever.com

Ik wil Ben & Jerry's verkopen

  • Ik wil graag Ben & Jerry's verkopen

    Stuur ons een e-mail met uw gegevens. Wij nemen dan contact met u op en bespreken de mogelijkheden met u. U kunt daarnaast ook direct bellen met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86.

  • Waar kan ik Ben & Jerry's bestellen?

    Ben & Jerry's is verkrijgbaar via de grossier. Klik hier voor de mini cups actie en hier voor de pints actie. Wilt u weten welke grossier er bij u in de buurt gevestigd is? Neem dan contact op met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86

  • Wat zijn de CAP prijzen van de ijsjes?

    De Consumenten Adviesprijzen kunt u opvragen bij uw grossier. Of u klikt hier om een PDF bestand met een overzicht van de consumenten adviesprijzen te downloaden.

  • Waarom Ben & Jerry’s verkopen?

    Ben & Jerry’s is een wereldwijd begrip voor ijs met de origineelste smaakcombinaties, (h)eerlijke ingrediënten en een flinke dosis FUN. Maar minstens even belangrijk, is de grote aandacht voor milieu en samenleving. Het gaat bij Ben & Jerry’s niet alleen om het maken van het lekkerste ijs. Van Fairtrade ingrediënten tot klimaat neutrale productie: het is Ben & Jerry’s missie om “het beste ijs op de best mogelijke manier te maken!”. Smaakt dat naar meer? Maak dan nu kennis met de fairrukkelijke Ben & Jerry’s smaken!

  • Hoe kan ik inloggen op de verkoopwebsite?

    U logt in met uw loginnaam en uw wachtwoord. Heeft u nog geen loginnaam en wachtwoord? Neem dan contact op met onze Verkoopbinnendienst: 010 - 439 47 86. Klik hier om naar de inlogpagina te gaan.

  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Bij het plaatsen van een bestelling krijgt u altijd de gelegendheid uw gegevens aangaande de aflevering te bevestigen. Indien uw gegevens veranderd zijn, kunt u op die plek ook uw nieuwe gegevens invullen. Daarnaast kunt u altijd bellen naar de Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86

Assortiment

  • Wat zijn de nieuwe Ben & Jerry's smaken van 2018?

    Al onze smaken zijn ook dit jaar weer voorzien van Fairtrade ingrediënten. De nieuwe Ben & Jerry's varianten vindt u hier.

  • Wanneer komen de nieuwe Ben & Jerry's smaken binnen?

    De nieuwe Ben & Jerry’s smaken zijn vanaf week 8 2018 verkrijgbaar bij uw grossier.

  • Waar kan ik de Ben & Jerry's brochure opvragen?

    Klik hier om de B&J's brochure te downloaden of neem contact op met onze Verkoopbinnendienst: 010 - 439 47 86

  • Waar kan ik informatie vinden over allergenen?

    Klik hier voor informatie over allergenen

10% meer omzet!

  • Hoe kom ik aan Ben & Jerry's verkoopondersteunende materialen?

    Natuurlijk heeft Ben & Jerry’s ook materialen waarmee u uw verkopen kunt stimuleren. U kunt dit gratis bestellen via de Verkoopbinnendienst (telefoonnummer: 010 - 439 47 86). Zij kunnen u advies geven welke materialen te gebruiken zijn voor uw locatie.

  • Kan ik ook Ben & Jerry's verkoopondersteunende materialen kopen?

    Het is op dit moment niet mogelijk om extra verkoopondersteunende materialen te kopen van Ben & Jerry's.

Vriezers

  • Ik wil een Ben & Jerry's vriezer in mijn verkooppunt

    Wij hebben speciaal voor startende Ben & Jerry's verkopers een aantrekkelijke aanbieding. U ontvangt na aankoop van de vriezer, in de vorm van vouchers, een door u zelf samengesteld ijspakket waarmee u eenmalig de volledige vriezer kunt vullen. Lees er hier alles over.

  • Ik heb een storing aan mijn Ben & Jerry's vriezer

    Heeft u een koopvriezer? Check de garantievoorwaarden van uw vriezer en neem contact op met Veld Koeltechniek op telefoonnummer: 0544 - 476 476.

Overige vragen

  • Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

    Voor alle klachten kunt u terecht bij onze Verkoopbinnendienst bereikbaar op 010 - 439 47 86 of via verkoop.binnendienst@unilever.com. U kunt ook gebruik maken van ons contactformulier.

  • Wie is de Verkoopbinnendienst, met welke vragen kan ik bij hun terecht?

    De Verkoopbinnendienst is uw eerste aanspreekpunt. Zij kunnen u alles vertellen over bijvoorbeeld het assortiment en het optimaal gebruik van verkoopondersteunend materiaal. Maar ook voor de aanvraag van een vriezer of bij melden van storing staan zij voor u klaar. Dit ervaren en enthousiaste team is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur of via email.

    tel: 010 - 439 47 86
    E-mail: verkoop.binnendienst@unilever.com

Ik wil Café Zero verkopen

  • Ik wil graag Café Zero verkopen

    Café Zeroº is uitermate geschikt voor locaties als benzinestations, strandpaviljoens, lunchrooms, bioscopen, kiosken, bakkerijen en recreatiegelegenheden. Een hoge doorloop snelheid, een minimale jaarlijkse afzet van 1.000 Café Zeroº consumpties en voldoende ruimte voor de Café Zeroº vriezer zijn vereist. Interesse? Stuur ons een e-mail met uw gegevens. Wij nemen dan contact met u op en bespreken de mogelijkheden met u. U kunt daarnaast ook direct bellen met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86.

  • Waar kan ik Café Zero bestellen?

    Café Zero is verkrijgbaar via de grossier. Wilt u weten welke grossier er bij u in de buurt gevestigd is? Neem dan contact op met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86 Opgelet! Café Zero° kan alleen verkocht worden uit een speciale Café Zero° vriezer. Dit in verband met de serveertemperatuur van -7°C. Café Zero° kan dus niet verkocht worden uit een OLA vriezer (-18°C).

  • Wat zijn de CAP prijzen van Café Zero?

    De Consumenten Adviesprijs is € 2,50 per stuk.

  • Waarom Café Zero gaan verkopen?

    Café Zeroº biedt de ijskoffieliefhebber zonder twijfel de lekkerste ijskoffie voor onderweg. De sleutel tot uw succes is dit totaal concept: - Een onweerstaanbaar lekker product: de perfecte mix van romige ijskoffie en verfrissende ijskristallen. - Verkrijgbaar in drie favoriete smaken: Espresso, Cappuccino en Mocaccino. - IJskoffie zoals je het eigenlijk alleen verwacht op een terrasje, maar dan ideaal voor onderweg, als tussendoortje of bij de lunch. - Aantrekkelijk gepresenteerd in een hypermoderne vriezer ingesteld op -7ºC, waardoor u de ijskoffie op de juiste temperatuur verkoopt. Café Zeroº is absoluut een ‘hot item’ in uw assortiment!

Assortiment

  • Wat zijn de smaken van Café Zero?

    -Cappuccino: Door het perfecte cappuccinoschuim en het heerlijke gevoel van frisheid van de kleine ijskristallen ben je na de eerste ontmoeting meteen verkocht. - Mocaccino: Een swirl van chocoladesaus, het aroma van koffie, een subtiel druppeltje melk en kleine ijskristallen. Een ontdekkingsreis voor de smaakpapillen. - Espresso: Een intens koffiearoma en de frisheid van de kleine ijskristallen, verrijkt met een delicaat druppeltje melk. Een genot om te ontdekken. - Nieuw! MocaCaramel: De pure smaak van koffie in combinatie met een rijke, romige karamelsaus, gemengd met knapperige, verse ijskoude kristallen Het gehele assortiment vindt u hier. Of u klikt hier om een overzicht van het gehele assortiment, inclusief de nieuwe smaak MocaCaramel, te downloaden.

  • Kunnen jullie mij adviseren hoe ik mijn vriezer het best kan indelen?

    Om uw klant goed te kunnen bedienen adviseren wij opname van alle 3 de smaken

  • Waar kan ik de Café Zero brochure opvragen?

    Klik hier om de brochure te downloaden of neem contact op met onze Verkoopbinnendienst: 010 - 439 47 86

Service

  • Ik ben mijn logingegevens kwijt, hoe kan ik nu inloggen?

    Als u uw wachtwoord kwijt bent, kunt u die opnieuw opvragen op deze pagina. Bent u niet alleen uw wachtwoord, maar ook uw loginnaam kwijt? Neem dan contact op met onze Verkoopbinnendienst via telefoonnummer 010 - 439 47 86

10% meer omzet!

  • Hoe kom ik aan Café Zero verkoopondersteunende materialen?

    Natuurlijk heeft Café Zero ook materialen waarmee u uw verkopen kunt stimuleren. U kunt gratis Café Zero POS materiaal bestellen via onze Verkoopbinnendienst (telefoonnummer: 010 - 439 47 86)

  • Kan ik ook Café Zero verkoopondersteunende materialen kopen?

    Het is op dit moment niet mogelijk om extra verkoopondersteunende materialen te kopen bij ons.

Vriezers

  • Ik wil Café Zero in mijn verkooppunt

    Café Zeroº is uitermate geschikt voor locaties als benzinestations, strandpaviljoens, lunchrooms, bioscopen, kiosken, bakkerijen en recreatiegelegenheden. Een hoge doorloop snelheid, een minimale jaarlijkse afzet van 1.200 Café Zeroº consumpties en voldoende ruimte voor de Café Zeroº vriezer zijn vereist. Interesse, lees er hier alles over.

    Of neem telefonisch contact op met onze Verkoopbinnendienst: 010 - 439 4786.

  • Ik heb een storing aan mijn vriezer

    Heeft u een bruikleenvriezer? Neem dan telefonisch contact op met onze Verkoopbinnendienst: 010 - 439 4786.

Overige vragen

  • Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

    Voor alle klachten kunt u terecht bij onze Verkoopbinnendienst bereikbaar op 010 - 439 47 86 of via verkoop.binnendienst@unilever.com. U kunt ook gebruik maken van ons contactformulier.

  • Wie is de Verkoopbinnendienst, met welke vragen kan ik bij hun terecht?

    De Verkoopbinnendienst is uw eerste aanspreekpunt. Zij kunnen u alles vertellen over bijvoorbeeld het assortiment en het optimaal gebruik van verkoopondersteunend materiaal. Maar ook voor de aanvraag van een vriezer of bij melden van storing staan zij voor u klaar. Dit ervaren en enthousiaste team is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur of via email.

    tel: 010 - 439 47 86
    E-mail: verkoop.binnendienst@unilever.com

Ik wil Carte d'Or schepijs verkopen

  • Ik wil graag Carte d'Or schepijs verkopen

    Stuur ons een e-mail met uw gegevens. Wij nemen dan contact met u op en bespreken de mogelijkheden met u. U kunt daarnaast ook direct bellen met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86.

  • Waar kan ik Carte d'Or schepijs bestellen?

    Carte d'Or schepijs is verkrijgbaar via de grossier. Wilt u weten welke grossier er bij u in de buurt gevestigd is? Neem dan contact op met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86

  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Bij het plaatsen van een bestelling krijgt u altijd de gelegenheid uw gegevens aangaande de aflevering te bevestigen. Indien uw gegevens veranderd zijn, kunt u op die plek ook uw nieuwe gegevens invullen. Daarnaast kunt u altijd bellen naar de Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86

Assortiment

  • Wat is het assortiment van 2018?

    De Carte d’Or schepijs smaken van 2018 vindt u hier.

  • Wanneer zijn de innovaties bestelbaar?

    In 2018 zijn er geen innovaties op het Carte d’Or schepijs portfolio.

  • Waar kan ik informatie vinden over allergenen?

    Klik hier voor allergeneninformatie van Gelateria schepijs, geschikt voor de verkoop uit uw vitrine.

Overige vragen

  • Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

    Voor alle klachten kunt u terecht bij onze Verkoopbinnendienst bereikbaar op 010 - 439 47 86 of via verkoop.binnendienst@unilever.com.

  • Wie is de Verkoopbinnendienst, met welke vragen kan ik bij hun terecht?

    De Verkoopbinnendienst is uw eerste aanspreekpunt. Zij kunnen u alles vertellen/informeren over bijvoorbeeld het assortiment en het optimaal gebruik van verkoopondersteunend materiaal. Dit ervaren en enthousiaste team is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur of via email.

    tel: 010 - 439 47 86
    E-mail: verkoop.binnendienst@unilever.com

Over Swirl's Ice Cream

  • Wat is een Swirl's Ice Cream store?

    In een Swirl’s Ice Cream store wordt softijs veranderd in een beleving. Bij een Swirl’s Ice Cream store kan je zelf je eigen softijsje samenstellen door verschillende soorten vers fruit en toppings door softijs heen te laten ‘swirlen’.

  • Wat is en Swirl’s Ice Cream shop-in-shop?

    Swirl’s Ice Cream shop-in-shop is een verplaatsbare Swirl’s Ice Cream store met een oppervlakte van slechts 3m. Op deze manier maken wij het voor u, als franchisenemer, nog aantrekkelijker om ook een Swirl’s Ice Cream store op te nemen in uw winkel.

  • Hoe kan ik mij aanmelden voor een Swirl’s Ice Cream shop-in-shop?

    Als u interesse hebt in een Swirl’s Ice Cream shop-in-shop store of een grotere Swirl’s Ice Cream store te openen kunt u contact opnemen met onze verkoopbinnendienst via telefoonnummer: 010 – 439 47 86.

Assortiment

  • Wat voor assortiment heeft een Swirl’s Ice Cream store?

    Een Swirl’s Ice Cream store verandert softijs in een beleving. Met de Create Your Own Swirl kan een consument zijn/haar eigen ijsje samenstellen. Naast Create Your Own heeft een Swirl’s Ice Cream store ook elk seizoen Specials. Verder heeft een OLA Happiness Station ook sundae’s, cones, een kidscup, Happy Shakes en Yoghurt.

  • Wat voor assortiment heeft een Swirl’s Ice Cream shop-in-shop?

    Een Swirl’s Ice Cream shop-in-shop store heeft de bekende Create Your Own Swirl, maar ook de kids cup, cones en Specials.

Service

  • Ik wil meer informatie over de Swirl’s Ice Cream shop-in-shop

    Als u meer informatie wilt hebben over de Swirl’s Ice Cream shop-in-shop kunt u contact opnemen met onze verkoopbinnendienst via telefoonnummer: 010 – 439 47 86.

  • Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

    Voor alle klachten kunt u terecht bij onze Verkoopbinnendienst bereikbaar op 010 - 439 47 86 of via verkoop.binnendienst@unilever.com. U kunt ook gebruik maken van ons contactformulier.

  • Wie is de Verkoopbinnendienst, met welke vragen kan ik bij hun terecht?

    De Verkoopbinnendienst is uw eerste aanspreekpunt. Zij kunnen u alles vertellen over bijvoorbeeld de softijsmachine en het assortiment. Dit ervaren en enthousiaste team is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur of via email. tel: 010 - 439 47 86 fax: 010 - 439 45 10 E-mail: verkoop.binnendienst@unilever.com.

Ik wil MyCornetto verkopen

  • Ik wil graag MyCornetto verkopen

    MyCornetto is een revolutionaire innovatie die het voor u op een laagdrempelige manier mogelijk maakt om toe te treden tot de softijsmarkt.
    U kunt uw interesse laten noteren door een e-mail naar ons te sturen met uw gegevens zodat u wordt benaderd door onze Verkoopbinnendienst. U kunt daarnaast ook direct bellen met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86.

  • Wat zit er allemaal in het MyCornetto startpakket?

    Het totaalpakket waarmee u direct van start kan gaan met de verkoop van MyCornetto bestaat uit: :

    - de MyCornetto-ijsmachine;
    - een MyCornetto bruikleenviezer inclusief mandjes;
    - 6 verkoopondersteunende materialen (poster, shopbord, tafeltentje, flexibele prijskaart met prijsstickers, raamsticker);
    - 3 flessen MyCornetto; (>70 porties; > €100 consumentenwaarde)
    - 1 doos MyCornetto hoorntjes, 1 doos OLA MyCornetto Cups en 1 doos lepels;
    - 3 flessen MyCornetto sauzen voor extra beleving en smaak (aardbei, chocolade en caramel);

    Dit complete startpakket kunnen we u voor slechts 1.699,- exclusief BTW aanbieden, mits u bij levering betaalt. Interesse? Graag vragen we u om contact op te nemen met onze Verkoopbinnendienst op 010 - 439 47 86 of via verkoop.binnendienst@unilever.com.

  • Wat zijn de CAP prijzen van MyCornetto?

    De Consumenten Adviesprijzen zijn €1.60 voor de Vanille en €1.80 voor de Choco/ChocoChips, Vanille/Aardbei en Yoghurt. Voor de 260ml cups gelden de volgende Consumenten Adviesprijzen: €2.50 voor de Vanille en €2.70 voor de Choco/ChocoChips, Vanille/Aardbei en Yoghurt.

  • Wat levert MyCornetto mij op??

    De MyCornetto machine heeft een relatief lage investering en op het ijs geldt bij onze adviesprijzen een relatief hoge marge. Dit betekent dat de machine in veel gevallen binnen één seizoen zichzelf terugverdient!

  • Hygiene & tapinstructie

    Klik hier om het instructiefilmpje te bekijken over het gebruik van de MyCornetto machine.

    Klik hier om het instructiefilmpje te bekijken over het schoonmaken van de MyCornetto machine.

Assortiment

  • Wat zijn de smaken van MyCornetto?

    OLA biedt drie verschillende softijs smaken: Vanille, Choco/ChocoChips en Vanille/Aardbei.

  • Waarom MyCornetto aan mijn bestaande assortiment toevoegen?

    Softijs is een bekend concept dat al zeer geliefd is onder consumenten. Softijs bevindt zich in een groeiende markt waar u deel van uit kunt maken. MyCornetto biedt daarnaast een hoge marge per product.

  • Waar kan ik informatie vinden over allergenen?

    Klik hier voor informatie over allergenen.

Service

  • Kan ik advies krijgen vanuit OLA?

    Te alle tijde adviseren we u graag over de verkoop van MyCornetto. U kunt contact opnemen met onze Verkoopbinnendienst via telefoonnummer 010 - 439 47 86.

  • Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Hoe kan ik nu inloggen?

    Neem dan contact op met onze Verkoopbinnendienst via telefoonnummer 010 - 439 47 86.

Visibiliteit

  • Hoe kom ik aan MyCornetto verkoopondersteunende materialen?

    In het MyCornetto startpakket zitten al de volgende materialen die gratis bij uw bestelling worden geleverd en geplaatst:
    MyCornetto poster;
    MyCornetto flexibele prijskaart met prijsstickers;
    MyCornetto makelaarsbord;
    MyCornetto shopbord;
    MyCornetto tafeltentje;

    MyCornetto heeft natuurlijk ook materialen waarmee u uw verkopen kunt stimuleren. U kunt dit gratis bestellen via de Verkoopbinnendienst (telefoonnummer: 010 - 439 47 86). Zij kunnen u advies geven welke materialen te gebruiken zijn voor uw locatie.

  • Kan ik ook verkoopondersteunende materialen kopen?

    Het is op dit moment niet mogelijk om extra verkoopondersteunende materialen te kopen. Echter kunt u wel verkoopondersteunende materialen nabestellen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze Verkoopbinnendienst via telefoonnummer 010 - 439 47 86 of via verkoop.binnendienst@unilever.com.

Vriezer en ijsmachine

  • Wat voor vriezer heb ik nodig om MyCornetto te gebruiken?

    U ontvangt van ons een MyCornetto bruikleenvriezer. Deze gebruikt u om ervoor te zorgen dat het OLA MyCornetto-ijs altijd op de juiste temperatuur van -18 graden is. Door middel van speciale mandjes die in deze vriezer zitten, blijft het ijs altijd op de juiste temperatuur en weet u zeker dat u direct door kunt tappen.

Overige vragen

  • Ik heb een opmerking, tip en/of suggestie voor OLA

    Heeft u opmerkingen, tips en/of suggesties dan stellen wij het zeer op prijs wanneer u deze met ons deelt! U kunt dit doen door te mailen naar onze Verkoopbinnendienst via verkoop.binnendienst@unilever.com.

  • Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

    Voor alle klachten kunt u terecht bij onze Verkoopbinnendienst bereikbaar op 010 - 439 47 86 of via verkoop.binnendienst@unilever.com.

Heeft u een opmerking, vraag of klacht, bel of mail dan:

Verkoopbinnendienst Unilever

e-mail: verkoop.binnendienst@unilever.com
Telefoonnummer: 010 - 439 47 86